poniedziałek, 6 maja 2013

20# Freddie Highmore, Kristen Stewart

Cześć! Notka tak na szybko, bo przyjechała moja siostra i dopomina się od 30 min. o komputer, więc musze się sprężać :) Dzisiaj, po powrocie ze szkoły, zauważyłam kopertę, więc jak zwykle, plecak natychmiast w kąt i zabieram się za otwieranie. W środku znalazłam 4 zdjęcia: 2 ode mnie i 2 od Freddiego. Tych ode mnie nie podpisał. Na początku myślałam, że te przysłane od niego to nadruki, bo podpisy (na takich samych zdjęciach) wydawały mi się identyczne, ale wkrótce odkryłam drobne różnice :) Już wyjaśniam dlaczego wysłał mi dwa autografy: poprosiłam go o drugi dla przyjaciółki i mam :) Btw. siostra też chce -.-

Kto: Freddie Highmore
Kiedy wysłałam: 15 kwietnia 2013r.
Kiedy otrzymałam: 6 lutego 2013r.
Co wysłałam: 2 zdjęcia, list
Co otrzymałam: 4 zdjęcia, w tym dwa nie podpisane
Uwagi: oryginalne :)
Adres: 
Freddie Highmore
ARG
4 Great Portland Street
London W1W 8PA
UK


Wypchanych skrzynek, lecę, papa xx

EDIT:
W między czasie otrzymałam kolejny PP Kristen Stewart (taki sam jak ostatnio. Poprzedni był ze Studia Fan Mail, a ten wysłałam na adres:
Kristen Stewart
Viewpoint, Inc.
8820 Wilshire Blvd.
Suite 220
Beverly Hills, CA 90211-2618
USA

2 komentarze:

  1. Congratulations :D
    A success still a success ;)
    Beautiful collection :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam na pierwszy odcinek nowego opowiadania, w roli głównej Justin Bieber - http://thisisourdestination.blogspot.com/. Będę wdzięczna jeśli wyrazisz swoją opinię, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń