czwartek, 18 kwietnia 2013

FIRST YEAR

O BOŻE! Dopiero teraz się zorientowałam, że 9 kwietnia minął ROK od kiedy założyłam tego bloga! :o Wow, chyba pierwszy raz wytrzymałam tak długo!
Bardzo chcę podziękować tym, którzy chociaż czasami odwiedzają mojego bloga :) Właściwie, nie wiem czy ktoś to czyta - mimo tych 1300 wyświetleń (wielkie WOW). Komentarzy jest mało, no trudno. Jeszcze raz DZIĘKUJĘ Wam wszystkim :)
Ostatnio postanowiłam powrócić do wysyłania listów, chociaż kilka w tygodniu. Miałam dość długą przerwę z wysyłaniem, z powodu wysokich cen na poczcie :/ No bo jak kiedyś wysłanie jednego priorytowego listu do Anglii kosztowało mnie ok. 2,50 zł to teraz za niego płacę 5 zł. Ehh taki kraj. No nie ważne.
Kilka dni temu wysłałam 3 listy, a dzisiaj dałam tacie, który akurat szedł na pocztę - listy do Heleny Bonham Carter i Helen McCrory :)

DZIĘKUJĘ i wypchanych xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz