piątek, 1 lutego 2013

17# Douglas Booth!

Cześć! Byłam dzisiaj z kochaną klasą w kinie na jakimś "wykładzie" o filmach. Nie zapomnę tego nigdy :D Ale kontynuując... wróciłam do domu ok. 12 i czekała na mnie bardzo miła niespodzianka: autograf Douglasa Bootha. Grał on razem z Miley Cyrus główną rolę w moim ulubionym filmie "LOL" oraz pokochałam piosenkę, którą zaśpiewał:


A teraz autograf ;)

Kto: Douglas Booth
Kiedy wysłałam: 7 stycznia 2013
Kiedy otrzymałam: 1 luty 2013
Co wysłałam: list i zdjęcie
Co otrzymałam: zdjęcie z autografem i dedykacją!
Uwagi: na pewno oryginalny oraz ma dedykację dla mnie *.*
Adres: 
Douglas Booth
Curtis Brown Group Ltd.
Haymarket House
5th Floor
28-29 Haymarket
London SW1Y 4SP
UK


Dzisiaj szybko dałam mamie list do wysłania (do Evanny Lynch). Jeszcze takie małe info, nie wiem czy to was zainteresuje, ale Justin Bieber będzie grał w Polsce i rodzice powiedzieli, że może będę mogła pojechać jeżeli poprawię oceny, będę im pomagać itd. więc zaczęłam się starać i na razie jest dobrze :) Gdy widzą co robię to się uśmiechają i tak miło mi :) Dobra, chyba założę bloga gdzie będę pisać swoje wywody itd. bo mój aktualny blog jakoś mi nie pasuje ponieważ nie mam czasu na pisanie długich notek, ale może zrobię coś podobnego do bloga mojej przyjaciółki.

Wypchanych skrzynek! ♥
Kalina xx

4 komentarze:

  1. Hej, niedawno wpadłam na twojego bloga i bardzo Cię podziwiam za tyle autografów. Też bardzo bym chciała je zbierać, a dzięki Twoim opisom wiem, że to sprawia bardzo dużo przyjemności :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę!!! <3

    U MNIE NOWY WPIS!
    ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA I OBSERWOWANIA! :-)

    figh-for-your-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Duuglas Booth! Kaaalina ja go kochaaaaaam <333333333333333333 Jak? O looool :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Btw. to ja Julka J.

    OdpowiedzUsuń