piątek, 18 stycznia 2013

16# Robbie Coltrane, Hazel Douglas

Cześć wszystkim! Przepraszam, że nie napisałam żadnych życzeń na Święta ani Nowy Rok, ale nie miałam czasu :c W bardzo krótkim jak dla mnie odstępie czasu otrzymałam 2 ważne dla mnie autografy! Chodzi mi o autograf aktora grającego Hagrida i aktorkę grającą raczej mało znaczącą postać - Bathildę Bagshot, w Harrym Potterze. KOCHAM ICH!

Kto: Robbie Coltrane
Kiedy wysłałam: 7 stycznia 2013r.
Kiedy otrzymałam: 18 stycznia 2013r.
Co wysłałam: list, 2 zdjęcia
Co otrzymałam: 2 moje zdjęcia niepodpisane, 1 zdjęcie z podpisem, list, w którym napisali, że ze Robbie jest niedostępny aktualnie aby dać dedykację czy coś i coś tam dalej xD (poniżej zdjęcie, abyście mogli to sobie dokładnie przetłumaczyć)
Uwagi: oryginalny! 
Adres: 
Robbie Coltrane
Caroline Dawson Associates
2nd Floor
125 Gloucester Road
London, SW7 4TE
England


Kto: Hazel Douglas
Kiedy wysłałam: 17 grudnia 2012r
Kiedy otrzymałam: 21 stycznia 2013r
Co wysłałam: list, 2 zdjęcia
Co otrzymałam: zdjęcie z autografem, drugie nie podpisane
Uwagi: oryginalny, z dedykacją
Adres:
Hazel Douglas
United Agents Ltd.
12-26 Lexington Street
London, W1F 0LE
UK

Mam nadzieję, że dostanę mnóstwo autografów, tak ważnych dla mnie, jak te :) Wam też tego życzę!
Wypchanych skrzynek
Kalina
xx

2 komentarze:

  1. hej, byłam dziś na poczcie pierwszy raz w tym roku wysyłałam listy. I okazało się że wysyłka strasznie podrożała. Wcześniej list wysyłało się za chyba 4 zł a teraz list o tej samej wadze 11 zł ;O

    Według mnie jest to strasznie zdzierstwo, czy Ty też tyle płaciłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zwykle wysyłam takie normalne listy, ale zauważyłam podrożenie cen. Kiedy wysyłałam listy za granicę priorytetem po niecałe 3 zł, a teraz 5!

      Usuń