wtorek, 17 lipca 2012

6# PZPN, Angelina Jolie, Nicolas Cage

Cześć! Dziś (powiedzmy) otrzymałam trzy autografy: Angeliny Jolie, Nicolasa Cage'a oraz naszej drużyny piłki nożnej ;) ZAPRASZAM :D


Kto: Polski Związek Piłki Nożnej
Kiedy wysłałam: 7 lipca 2012
Kiedy otrzymałam:  13 lipca 2012
Co wysłałam: email
Co otrzymałam: zdjęcie z autografami
Uwagi: Niestety, PP :/
Adres: pzpn@pzpn.pl


Kto: Angelina Jolie
Kiedy wysłałam: 7 maja 2012
Kiedy otrzymałam: 17 lipca 2012
Co wysłałam: email
Co otrzymałam: zdjęcie z autografem
Uwagi: PP ;c
Adres: angelinajolie@studiofanmail.com


Kto: Nicolas Cage
Kiedy wysłałam: 7 maja 2012
Kiedy otrzymałam: 13 lipca 2012
Co wysłałam: email
Co otrzymałam: zdjęcie z autografem
Uwagi: PP, w końcu studio fan mail
Adres: nicolascage@studiofanmail.com




Na razie tyle :/ Czekam na kolejne z niecierpliwością. Zostało mi jeszcze parę emaili oraz ok. 15 listów do wysłania ;D WYPCHANYCH!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz