środa, 4 lipca 2012

5# Shirley Henderson, Bronisław Komorowski

Siema! Dziś dwa autografy. Pierwszy od naszego prezydenta, a drugi od Shirley Henderson, która grała Jęczącą Martę w Harrym Potterze. Bardzo się cieszę z tego drugiego, gdyż kocham wszystko co związane z HP. Lecz do rzeczy:


Kto: Shirley Henderson
Kiedy wysłałam: 23 kwietnia 2012
Kiedy otrzymałam: 4 lipca 2012
Co wysłałam: list z prośbą
Co otrzymałam: zdjęcie z autografem, list
Uwagi: Oryginał z dedykacją
Adres: 

Shirley Henderson
Hamilton Hodell
5th Floor
66-68 Margaret Street
London W1W 8SR
UK


Kto: Bronisław Komorowski
Kiedy wysłałam: 26 czerwca 2012
Kiedy otrzymałam: 2 lipca 2012
Co wysłałam: email
Co otrzymałam: zdjęcie z autografem, list
Uwagi: Prawdopodobnie oryginał
Adres: www.prezydent.pl/kontakt/


To na tyle, wypchanych!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz