wtorek, 6 listopada 2012

#13 Alyssa Milano

Cześć! Nareszcie coś przyszło. Boże, jak ja się stęskniłam za pisaniem tu :( Nie wiem, czy ktoś to czyta, mam nadzieję, że tak. Ostatnio nie za wiele wysyłałam, ale przyszło coś, co wysłałam w lipcu :) No więc, gdy wróciłam to zauważyłam ukrytą przez mojego tatę ogromną kopertę. Rzuciłam się na nią i jak się okazało dostałam autograf od aktorki, która grała w trochę starym serialu "Czarodziejki" :)

Kto: Alyssa Milano
Kiedy wysłałam: 20 lipca 2012
Kiedy otrzymałam: 6 listopad 2012
Co wysłałam: maila
Co otrzymałam: zdjęcie
Uwagi: niestety, nadruk :(
Adres: peacebypeace1@mac.com



Błagam, żeby przychodziło coś częściej, Muszę się za siebie wziąć, powstrzymać lenistwo i zacząć chodzić na pocztę ;_;

Wypchanych <3

1 komentarz:

  1. Fajna >3
    Zapraszam do mnie i licze na kom
    http://lolaa1881.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń